Alla dagar är ♥ dag hos oss

Men ändå kan det ju vara trevligt att göra något litet extra. Så, sagt och gjort, trotsade jag och maken minusgraderna, bäddade ned minitrassel på fårskinnsfällen i vagnen och satte koppel på hunden. Tog på oss det varmaste garderoben kunde erbjuda, jag tog naturligtvis på mig mina älskade EMUs, och med matsäcken packad och termosar med kaffe och varm choklad gick vi ut på picnic i det gråkalla februari.



Efter ungefär en timmes promenad smakade våra räkmackor utomordenligt gott. Vi hade dock lite svårt och insåg att vi var tvungna köra ett ordenligt teamwork för att kunna hälla upp drycken utan att ta av oss vantarna. Vinden rikitg bet i kinderna på oss och ven så det visslade över vattnet, men oj så mysigt det var!
Maken var modig nog att ta av sig vanten, resten
av dagen har vi tittat noga efter eventuella köldskador.

När vi kom hem igen överraskade min älskade man mig med tre vackra rosor i rosa! En riktig romantiker!



Hoppas ni alla haft en bra dag oavsett om den gått i hjärtats tecken eller ej. Nu är det film och chokladtryffel som väntar!

Tankar och åsikter
Ditt namn: Att vara någons fru

Vad mysigt! Och vilken vacker färg på rosorna!

2011-02-15 @ 07:57:30
Din blogg: http://attvaranagonsfru.se/
Ditt namn: Epok interiör

Vilken underbar dag ni hade igår! Själv var jag på gymet med svägerskan och vi konstaterad att vi som var där vid 19:30 var vi som inte firade alla hjärtansdag ;-)

Tack för din fina kommentar, jag blir så glad!/Många kramar

2011-02-15 @ 08:19:45
Din blogg: http://epokinterior.blogspot.com/

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0