En såkallad push up

Jaha, såhär 6 månader efter att minitrassel först såg dagens ljus så börjar hon så smått äta vanlig mat och amningen trappas så sakteliga ned. Och nu mina vänner, börjar jag få en föraning om vad denna process har gjort med mina behag.
Jag tittade på min man och konstaterade; jag tror jag får investera i en såkallad push up!


Tankar och åsikter
Ditt namn: Epok interiör

HAHAHAHA!!! Det kan nog en god idé efter amning. Själv tyckte jag att det var helt ok några månader efter jag slutat. Men nu, en lååång tid efter så liksom är det som den sista mjölk slurpen verkligen är slut och jaa, en push up är väl ett måste kan man väl säga.

2011-02-07 @ 22:17:51
Din blogg: http://epokinterior.blogspot.com/

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0