En söndag

Jag startade dagen med att åka iväg utan man och barn till IKEA. Förvandlingen fortsätter. Jag köpte nya klädslar till två fåtöljer, förvaringslåda och lite annat smått och gott. Sedan gjorde jag ytterligare några pitstop innan jag återvände hem för att måla vårt "sidetable" för andra gången.
Tänkte göra ett inlägg om inköpen senare men nu är jag fullt upptagen med lilla minitrassel som pratar förförligt mycket för hon tycker det är så mysigt att lufta rumpan!

Tankar och åsikter
Ditt namn: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Åh så skoj med ikea-shopping :)

2011-02-27 @ 18:43:52
Din blogg: http://elingabriella.se
Ditt namn: Linda

Skønt att lufta rumpan :o)

Och hærligt før dig att ta en tur på Ikea ensam, lite ensamtid ibland ær inte helt fel.. Glæder mig till att se resultatet av turen.

2011-02-27 @ 20:19:10
Din blogg: http://lindaolsson81.blogg.se/

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0