Gaaaahh!

VIlken rysare! Jag fick för en stund frångå mitt vanliga bloggsurfande för att börja googla kyl/frysar. Helt plötsligt när jag skulle ta ut lite mineralvatten från kylen så var det helt mörkt därinne. Aha, lampan har gått tänkte jag, och plockade fram en ny för att skruva i. Men, döm om min förvåning när det fortfarande var helt mörkt i kylen! 

Den var dessutom tvärtyst. Jaha, trasig, död, kaputt!!! Typiskt!

Så, istället för att kolla vårjackor och annat smått och gott, så fick jag kolla pricerunner. Jag och maken satt och diskuterade mått och volym när helt plötsligt vår trogne vän började surra och lampan tändes!

Ok, då var det ingen fara den här gången då...

bilden är googlad

Blir till att hålla koll på skrället och eventuellt göra hjärt- lungräddning nästa gång!

Tankar och åsikter
Ditt namn: Att vara någons fru

Ha ha håll ett öga på den - det är nog bäst.

2011-02-15 @ 15:03:41
Din blogg: http://attvaranagonsfru.se/

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0