Mammor

Jaha, inget skrivet alls idag. Har mitt intresse för bloggen dött månntro?? 

Nejdå, trots att jag vanligtvis inte har så oerhört bra tålamod med saker och mitt intresse fort svalnar så beror dagens avsaknad av bloggande inte just på detta. Min mamma är nämligen på besök!!
Hon bor ca 40 mil bort, och även om vi har haft stort behov av att träffas ofta så har det blivit ännu viktigare för oss sedan jag fick minitrassel och hon blev mormor.

Vi har en underbar relation jag och min mamma, och jag vill ju naturligtvis att min dotter ska få en bra och nära relation till henne också. Dessutom så behöver man ibland prata med sin mamma om sånt som bara mammor förstår!

Så, om det uppdateras dåligt på bloggen under helgen så vet ni vad det beror på!

Med det sagt, önskar jag alla en mysig helg♥

Tankar och åsikter
Ditt namn: Att vara någons fru

Ha ett bra mammamys :)

2011-02-05 @ 08:19:58
Din blogg: http://attvaranagonsfru.se/
Ditt namn: Epok interiör

Var rädd om mamsen!

2011-02-05 @ 19:50:04
Din blogg: http://epokinterior.blogspot.com/

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0