Matlagningsprogram

Jag älskar dom! Jag vet egentligen inte varför, visst lagar jag mat och tycker det är roligt. Jag bakar också, men det är inte så ofta. Det är ändå liksom inte inspirationen som är anledning nummer ett till att jag tittar på programmen, jag bara älskar att göra just det, titta!

Så förmiddagen har spenderats i sängen kollandes på matlagningsprogram medan minitrassel spelar musiken från instrumentpanelen på sin gåstol som inhandlades i lördags.
Vi har det allt bra vi!

bilden är lånad från recept.nu

Tankar och åsikter
Ditt namn: Caroline of Malmö

Ha ha, jag älskar också att kolla på matlagning! Hur gammal är minitrassel förresten? Gåstol gillas här hemma! :)

2011-02-22 @ 10:35:35
Din blogg: http://carolineofmalmo.blogspot.com

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0