När man är sjuk

får man roa sig bäst man kan. Jag är inte van att inte vara i farten hela tiden, men det finns ju alltid nöjen man kan göra stillasittande. Jag har till exempel en helt larvig dragning till allt som har med vampyrer att göra. Eller nu ljög jag, men ni vet allt som är kopplat till den här romantiserade vampyrvärlden i alla fall. På biopremiärerna av Twilight stod alla fjortonåriga tjejer, helt exalterade, och så jag!
Till råga på allt så fick dessutom min stackars make följa med och gissa om han såg måttligt road ut när hela biopubliken ooooade när Jacob tog av sig tshirten i New Moon.

Ja, moving on, idag roar jag mig med några avsnitt av Vampire Diaries. Så sjukt bra serie, fjortonåringen i mig fullkomligt jublar av lycka när Stefan gör allt för sin älskade Elena!


Tankar och åsikter

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0