Gucciväskan!

Här kommer bilden jag utlovade på min gucciväska som jag kan använda som skötväska.



Och för er som inte har barn och tänker att det inte är någon som bryr sig om vilken väska som hänger på vagnen så kan jag bara tala om att för mig, som fullkomligt älskar väskor så är det rätt så tråkigt att sedan jag fick barn inte kunna använda mina älskade väskor. För tro mig, när man ska ge sig ut med sin lilla älskling så är det så oändligt mycket prylar som måste packas med så det är inte en enda människa som skulle komma på tanken att ta med sig en extra väska bara för den är "så snygg". Nej, man blir praktisk när man får barn. Eller, det var kanske och ta i men lite mer praktisk än man var innan iaf!

Tankar och åsikter
Ditt namn: Caroline of Malmö

Den är skitsnygg! saknar också mina väskor! Jättefin pläd du har i korgstolen ovan, vart kommer den ifrån? Visst är mammalivet härligt för det mesta!

2011-01-30 @ 16:32:23
Din blogg: http://carolineofmalmo.blogspot.com
Ditt namn: Epok interiör

du har helt rätt i att man blir mer praktisk i sitt tänkande när man blir mamma, men det behöver inte alltid betyda praktiskt=fult. Huvudet högt med snyggoväskan på vagnen!

2011-01-31 @ 12:14:54
Din blogg: http://epokinterior.blogspot.com/

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0