Back on track. Typ.

Datorn har kurerat sig, den fick nog bara en tillfällig knäpp. Jag däremot är inte helt 100. Jag är inte sjuk eller så, jag tror att jag bara åkt på någon tråkig februariblues, som verkar dröja sig kvar även in i mars. Allt jag vill göra är att dra täcket över huvudet och sova i tjugo år och vara med minitrassel. Tyvärr verkar det vara omöjligt att förena mina två önskemål så jag fokuserar på det sistnämnda.
MiniT är väl ungefär det enda som kan locka fram ett genuint leende på mina läppar just nu, och när jag inte pratar eller är med henne så är jag endast ett tomt skal till människa.

Snart känner jag mig förmodligen bättre, inspirerad och lika glad som vanligt!
bilden är googlad

Tankar och åsikter

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0