Blogguppehåll och dagens outfit

Ja, mina trogan läsare, jag vet, jag har svikit er. Det är verkligen oförlåtligt att utan förvarning eller minsta hint bara försvinna! Varför jag varit totalt död i nästintill två dygn? Jag vet inte?? Alltså, det bara blev så. Igår hade jag absolut nada på schemat och tänkte att jag hade all tid i världen att göra både det ena och det andra. Inget blev gjort!

Aja, jag hoppas att jag inte förlorat er, mina trogna läsare, för all framtid!

Idag har vi varit på roadtrip, till...tatatatatada: Ullared! Det är andra gången i mitt 28 åriga liv jag var där. Jag tycker det är superduperkul! Kan bero på att de två gånger jag varit där så har det varit väääldigt lite folk.
Första gången var när jag var gravid i vecka 30. Jag hade inte köpt en endaste bebisgrej innan vi åkte, jag och min svärmor, på babyshopping till billighetsmeckat. Kan ni förstå?? Vilken lycka! Då hade man varit gravid i 30 veckor, varit världens lyckligaste som knappt vågade andas för det kändes alldeles för bra för att vara sant, så jag var livrädd att något skulle gå fel. Därför köpte jag inte heller en endaste pinal för att inte jinxa det lilla mirakel som levde där inne i min mage. Ni må tro att jag gick lös! Jag var så lycklig att äntligen få köpa sånt nyttigt som man måste ha när man ska ta hand om en liten groda, åka hem med det och BOA! 
Nu när vi åkte så var det främst för att handla lite nytt baslager till miniT. Helt plötsligt passar ingenting, och vi går mot ljusare och varmare tider, vilket också kräver lite andra plagg i garderoben. Jag tycker det är kanon att köpa upp basplagg så billigt som man kan göra där, och så kan man piffa till med lite annat (läs dyrare/exklusivare) efter tycke och smak.

Hursomhelst, kommer göra lite inlägg om vad som handlades, hur vi hade det och så vidare, men för nu får ni nöja er med dagens outfit.
Tunika-Indiska
Bälte-Second Hand
Leggings-Gina Tricot
Stövlar-Wearus.se



Tankar och åsikter

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0