Brunch.

Förmiddagen har spenderats med att fylla magen med goda våfflor på våffelbrunch! Det var ju natruligtvis supergott och en promenad i solskenet hade varit perfekt nu för att smälta maten, MEN, eftersom jobbet kallar så blir det inget med det. Resten av brunchsällskapet traskade nöjt iväg medan jag sa hej då för att förbereda lite innan det är dags att jobba ett par timmar. Jobb på en söndag borde förbjudas, men ibland är det bara så det är.


Det är ändå väldigt underbart när våren kommer. Känner ni hungern? Hungern på livet! Man får genast 700 miljoner idéer som verkar så lätta att genomföra. Man blir inspirerad och får lusten tillbaka. Även om inte en enda idé blir verklighet så är det så otroligt härligt att känna en vilja, en vilja att uträtta något. Jag älskar våren och det löfte om en bättre tid den ger. Våren är hoppets årstid!



Tankar och åsikter
Ditt namn: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Jag håller med! Våren är fantastisk :)

2011-03-27 @ 15:06:33
Din blogg: http://elingabriella.se
Ditt namn: Epok interiör

Vilken härlig syn! Jag ser att våren kommit till Malmö, här ligger ännu lite snö, men snart hoppas jag att vi har lite mer vår vi med. Trevlig söndag!/J

2011-03-27 @ 16:28:27
Din blogg: http://epokinterior.blogspot.com/
Ditt namn: Att vara någons fru

Visst är det så! Man blir som kalv på grönbete :)

2011-03-28 @ 08:14:25
Din blogg: http://www.attvaranagonsfru.se

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0