Fixat i helgen.

Lovade ju faktiskt ett inlägg om vad jag mer fixat med i helgen, så här kommer det.
Jag hatar alla småprylar man har hemma som inte direkt har någon given plats. Jag kallar det rassel, ni vet sånt som är smått och bara ligger, som man kanske använder dagligen, men man ändå inte vill ha liggandes framme. Jag har haft en uppsjö av rassel ovanpå vår ena byrå i sovrummet. 
Det hemska rasslet på byrån.


Jag har letat efter fina förvaringsaskar i en evighet men inte hittat den/de perfekta.
I helgen tog jag saken i egna händer och köpte helt vanliga sådana på IKEA. Jag köpte även en rulle tapet som jag tyckte var fin, sen klädde jag helt enkelt in den vanliga (läs tråkiga) förvaringsasken i tapeten. Här ser ni resultatet.
Lådorna och tapetrullen.

Voila! Lite trevligare än en vanlig vit låda.



Ser genast mindre stökigt ut.

Alltså, om inte Äntligen Hemmaredaktionen ringer mig efter det här inlägget har hela världsordningen rubbats!

Tankar och åsikter

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0