Gravid eller inte gravid

Tänk vad konstigt, att för några månader sedan var jag gravid. Då hade jag värsta bulan på magen och svullna fötter. Nu kan jag inte ens dra mig till minnes rikitgt hur det kändes, när lilla T låg därinne med en stadig fot mot revbenet. Fram tills för bara någon dag sedan har denna lilla männsika dessutom livnärt sig på min kropp! Kan ni fatta, hur jäkla coolt detta är?? Jag är mållös inför detta mirakel vi kallar att få barn. Då ska det kanske också nämnas att jag faktiskt under ganska lång tid var fast besluten om att barn inte var något för mig, men när jag träffade min man så sa det bara poff en dag, sen var en bebis allt jag ville ha. Så konstigt, att nu sitter vi här, han och jag med vårt lilla barn som är det bästa lyckopillret i världen!
Bara några dagar innan Hon föddes.

Tankar och åsikter
Ditt namn: Epok interiör

Jaa, visst är det svårt att förstå hela detta livets mirakel. Men vilken fin bild på dig! Du var verkligen otroligt vacker som gravid! /J

2011-03-19 @ 07:58:43
Din blogg: http://epokinterior.blogspot.com/
Ditt namn: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Vilken vacker mage du hade! :)

2011-03-21 @ 19:53:10
Din blogg: http://elingabriella.se

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0