Klart jag måste prova!

Hårvården på allas läppar, och bloggar för den delen, är ju ett måste att testa. Den ständiga jakten på hollywoodsvallet kräver att jag gör det. Sagt och gjort, jag köpte AUSSIE´s serie med värmeskydd eftersom jag ganska ofta stylar håret med någon form av värme. Köpte också hårkuren som ska tillföra extra mycket fukt till torrt och skadat hår.
Jag har nu använt det två gånger och jag måste säga att jag är mycket nöjd! Så, om du också känner att du bara måste prova så säger jag, DO IT!
AUSSIE-Take the heat shampoo och balsam
AUSSIE-3 Minute Miracle Reconstructor

Tankar och åsikter
Ditt namn: Caroline of Malmö

Tack för tipset om håret! Jag är ganska ljus i mig själv så jag kanske ska prova någon blondare variant. Bara det inte slår fel, huuu! Kanske ska prova Aussie produkterna...Hade det funnits sjukhus för hår hade mitt varit inlagt, ha ha!



The gruffalo kan man säkert beställa på nätet! Ha en fin kväll, min trasselsudd nannar redan, halleluja!

2011-03-07 @ 19:33:30
Din blogg: http://carolineofmalmo.blogspot.com

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0