Problemet är löst!

Jag veeet, mina problem jag ventilerar här på bloggen kan ibland få mig att framstå som världesn mest ytliga person, men tro mig jag grubblar på annat också, det dyker bara inte upp här. I alla fall så har jag undrat hur jag skulle lösa ett problem som uppstod då vi införskaffade vår kaffemaskin. Kaffemaskinen har ju inte ersatt kaffebryggaren, vilken också då måste få plats på köksbänken. I vårt kök så är färgställningen grå, svart och rostfri. Kaffebryggaren är i vit plast. Huuuuu, den är så jäkla ful och bara tar plats! Så, hur skulle vi nu lösa detta problem, jag måste ju ha fri tillgång till svart kaffe, inte bara latte.
Så, kom jag på, vi har ju för sjutton en presskanna!
Ser ni att den dessutom passar in perfekt med resten av grejerna i köket?
Lycka!

Tankar och åsikter

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0