Pysselstuga - pyssel = stuga

Ja, det var ungefär vad det blev av dagen. Så tyvärr blir det ingen bild på nya gardinerna för upplagda har de alltså inte blivit. Vi hade i alla fall trevligt och lyckat på alla de andra punkterna utom pysslet, som inte blev av alls, för någon.
Lovar att bjuda på bild så snart det blivit resultat.

I väntan på det tänkte jag bara tipsa om en grej. En matgrej. Som säkerligen 99% av er redan haft hemma i skåpen ett år. Men eftersom den är så vansinnigt god så vill jag försäkra mig om att även den ynka procenten som inte testat får chansen att göra det.

Crema di balsamico med fikonsmak

Istället för vinäger gör sig denna helt enormt bra till lite peppriga sallader så som ruccolan. Crèmen har en lite sötare smak och är lite sirapsaktig. Sältan av oliver och smaken av en utomordentligt smakrik parmesan gör blandningen nästintill komplett, det enda som ska till för att fullända smaksensationen är en god olivolja!

Tankar och åsikter
Ditt namn: Epok interiör

Ja, jag är den procenten! Ibland är det ju rätt skönt med bara stuga också så man hinner prata om alla livsviktiga ämnen man ska avhandla på sånna där träffar./J

2011-03-17 @ 07:07:25
Din blogg: http://epokinterior.blogspot.com/

Tankar och åsikter:

Namn:
Om du kommer tillbaka!

E-postadress: (endast för mina ögon)

Din blogg:

Tankar och åsikter:

Trackback
RSS 2.0